A Land Fit For Heroes
One long sequence-shot from a far away distance details the city of Sion in Switzerland where unusual actions seem to happen. We hear gunshots; someone is running. But what we hear and what we see doesn’t always match. Those visual and audio clues encourage the viewer to interpret what he sees. Is reality happening in the field of view or off-camera?