A l'horizon des pierres
The women of Sa’ir in the West Bank are working on a project to create an autonomous women’s centre. When the film was being made there were just three months remaining before the project was due to become self-supporting. The film reveals the women’s efforts and difficulties, in a political and social climate which limits their freedom of movement.