À l'ancienne
Somewhere in Geneva, a friendship between a group of girls has been forged between the Rhône and the Arve, right where the two rivers meet and mix homogeneously. A departure can turn things upside down. There are those who leave and those who stay. Those who leave, leave behind memories. Those who see people leaving, keep the memories.