Zartbitter
Organic cocoa from Ghana is used to make exquisite Swiss chocolate. But how can the poverty-stricken farmers have a share in the profit derived from the cocoa trade? The film portrays a Ghana-Swiss man who fights for the self-determination of the cocoa farmers.