Was du nicht siehst…
Actually, the plan was to have a great weekend. But after her fight with Hans, Laura has given up all hope. Then she meets a stranger in the forest: Ralf, who seems a bit peculiar. And Laura finds herself on a rollercoaster ride of emotions. A weekend with an unexpected outcome.