Valet noir
Leila, singularly androgynous, works at a casino, a predominantly male environment. Croupier at night, she returns to her hotel room early in the morning. Camil, who occupies the room next to hers, spends his days alone, disappears at dawn and returns at nightfall. Gradually, a mutual and silent attraction develops.