Until Branches Bend
Robin is a cannery worker who struggles to get an abortion. When she finds an invasive bug in a peach at work, she turns her focus towards proving to her community that the danger it poses is real. As her obsession alienates her from friends and family, she sinks deeper into her task. Until Branches Bend is a psychological drama about how trouble beneath the surface will always come to light.