Une part d'ombre
David is a happy young father. He has a wife he loves, two adorable young children, and a tight-knit tribe of friends he and his family always go away on holiday with. However, on returning from their last trip away in the Vosges, David is taken in for questioning by the police as part of a murder investigation. Before long the investigation reveals that all is not what it seems behind the happy and respectable facade of David's life.