Une histoire simple, la mienne, la tienne et celle de M.
In search of one's childhood, what is lost, forgotten, stolen. Back in the 1980ss in Iran, an eventful decade that changed our lives. Just before and after the revolution, an entire country is destabilized. And then the war, unforeseen complicating the lives of Iranians, and whose influences never end.