Together
Lyudmila and Vladimir live in a house in the middle of nowhere or maybe, in the centre of the universe. They are artists; they paint and make wooden sculptures. The sculptures have their own home in the house, a room for themselves where they stand in a circle, in harmony, in a room that is visited by the artists with lamps in their hands, pointing at them, making them come alive. It is a fantasy world with an artist couple, a wonderful intimate close-up of a Russian couple, life and love between two people who have been together for a lifetime. It is a poem about eternal love.