Tod in der Lochmatt
When police inspector Bettina Käser starts to investigate the murder of Gottfried Rösli, suspicion initially falls on his daughter Käthi’s husband Sämi, who was deeply conflicted with his father-in-law. But soon Bettina starts to have doubts. Together with her assistant Roberto Egger she digs deeper, but the truth about the perpetrator is a surprise, even for Bettina.