The Way Down To Your Belly
In a constant waking state, caused by pure boredom, detective Rob simply tries to find some sleep. Circling in a roundabout, listening to meditation instructions, while being at a personal standstill. Until a bunch of old hippies arrive to claim back their hippie-van because they want to die in it.