The Bubble
In the “Villages”, the world's largest retirement community, there are not only supermarkets, bars and restaurants. From belly dancing to synchronized swimming, everything that a pensioner's heart desires is offered. But what at first glance appears to be the fulfilment of the American dream, cracks upon closer inspection. After all, maintaining this bubble has a price not only for its inhabitants, but also for the world around them.