Summer Nights
How does the world look through the eyes of a six-year-old child? The film offers a window into a child’s world: his fears, his desires, his way of thinking. It is a journey into the subconscious of an innocent and ingenuous child, as he falls asleep and drifts into the depths of his own mind.