Snatch & Kittie
Two young lovers are “flying” out for dinner. On their way to the restaurant the girl crashes into a tree whose last apple falls down on her head. She throws it away but the apple doesn't leave the story yet… A sweet and humoristic short story about what would happen if the gravity of the earth changed and fruit create a life for themselves.