Sarebbe Statu
Above the home of the director's grandparents in Italy there’s an apartment that has been started to be built. (If there was a window right here, you would be able to see the sea). What would have happened if the director had grown up there instead of in Switzerland? The director deals with their own South Italian roots, being queer, longings and losses.