Sami, Joe und Ich
Sami, Joe and Leyla are ready. Ready for a truly epic summer after finishing school and ready to get out and grab their slice of life. But what is to come, is diametrically opposed to their expectations and of a different magnitude then they anticipated. Determined to stand up for themselves, the three friends find out how right Leyla’s mom was when she told them: always keep more dreams in your soul than reality can destroy.