SMS From Shangri-La
“The degree of gross national happiness is more important than the gross national product,” says the King of Bhutan. But can happiness be ordered by decree? We accompany seven Swiss musicians in this mountainous country in the Himalayas. Between concerts we meet the populace living their everyday lives and along the way we learn what really makes them happy. And how about us? Can we find happiness somewhere else? Does the opportunity of globalisation lie therein – that this somewhere else no longer exists? Everything is here and now. And with SMS, far away is always very close.