Rue Mayskaya
Belarus, Winter 2015. The omnipotent president Loukachenko is starting his campaign looking for a 5th mandate. As Kostia celebrates his 18th birthday and gets ready to vote for the first time, he takes us around in his village and to his family and friends. Following their paths from small jobs to drinking cessions, they all try to understand and conceive their country and their future.