Rhythm of Being
For an instant, I am. The light touches me gently and I live, burst and shine. This constant, irreversible, rhythmic drift from being to not. Only the memories left. Escaping desires. The love and the pain. I only have an instant of life. So please. This film is an ode to the rhythm of being.