Remember, Broken Crayons Colour too
Shannet's voice echoes in the darkness. The night scenery of a modern city opens up. As she wanders the empty streets, memories begin to haunt her. Lost and trapped in an endless tunnel, finally, the horrifying reminiscences transform into music. She is playing the violin; she is alive. Shannet finds herself in front of a motionless carousel, waiting. She smiles as her friends join her. Together with them, Shannet stands still in silence.