Paradis
Summer 2021, an exceptional heat-wave and drought led to giant fires ravaging 19 million hectares in northeastern Siberia. At the heart of the taiga, lies the village of Shologon soon to be coated by a thick cloud of smoke. Spread by the wind, the black ashes carry alarming news: the forest is on fire and the flames are fast approaching. The government having left them to fend for themselves, the inhabitants must rally to fight the dragon.