Paradies
How do we imagine paradise? Presented against the backdrop of an artificial greenhouse, the film interweaves texts, documentary images and sounds into a cluster of questions. It explores the current societal tendency toward withdrawal and separation within the framework of a yearning for an ideal way of life closely linked to Nature.