Pappkameraden
An abandoned fairground on the outskirts of a vibrant city is home to three carnies incited to take part in a ruthless competition where only the best can stand out. But the promise of big money and glory turns out to be a grand illusion in which the players can only fall against the one who creates the rules of the game.