Osmose
A sensory exploration of the forest and the tensions that inhabit it, the film interweaves images of pure chlorophyll and the dense blackness of burnt forests. The dynamics of these cycles of life and death imprinted pictorially on 16mm film are amplified by a soundtrack articulating sensations of anxiety and appeasement. The film pursues an immersion into natural environments that are seen as metaphors of ourselves.