Oltre il confine. La storia di Ettore Castiglioni
A journey suspended between past and present, the film tells the story of the remarkable mountaineer Ettore Castiglioni (1908-1944) who abandoned his career as a lieutenant in the military to escort refugees and Jews safely from Italy to Switzerland during World War II.