Nuit obscure – Au revoir ici, n'importe où
Melilla, a Spanish enclave in Morocco, is a land border between the African continent and Europe. In transit through the town, Malik and his friends, underage youths from Morocco, try to reach Europe by any means necessary. Day in, day out, they roam the city, thus wandering through the past and the present, taking every risk to scale fences and get onto boats. Do they stay, as if already dead before being born? Better to take the risk than to die before you have even lived.