Not Me – A Journey with Not Vital
The film takes us on an intriguing foray into the eventful life and creative artistic expressions of contemporary Swiss artist Not Vital. This film essay sheds light on the work of the internationally renowned Grisons artist. The filmmaker establishes a dialogue between the motifs in Vital’s work, his childhood dreams, and the influences of his most important places of stay such as Beijing, Patagonia, Niger, Sent in the Grisons, and New York.