Nordland
Eleni is abruptly left alone by her girlfriend Kaia during a trip to Norway. In order to find her lost love, she embarks on an emotional journey far beyond the beautiful Arctic Circle. When Eleni meets another woman, she finally becomes attentive to her own perceptions and desires.