Nicole Nicole
Nicole, 55 years old, still lives with her mother Alberte. Their relationship of dependency, made up of habits and tensions, is dizzying. While Nicole's elder sister dreams of finally seeing her become independent, Alberte doubts her autonomy. By introducing a camera into her family, the director offers her aunt Nicole the possibility of existing in a space of creative freedom.