Newspaper News
A woman reads the newspaper with such intensity that she gets literally devoured by it. Painted on its pages she witnesses some of the tragic events of our times, drowns in ocean trash and is threatened by the elements unleashed by climate change. Yet in her despair she transforms this darkness into movement and art, so she plants the seeds of hope.