Nel giardino dei suoni
A touching, poetic exploration of the relationship between mind, body and sound, and a cinematic journey to the borders of communication. The extraordinary story of Wolfgang Fasser, a blind musician and soundscape artist who works with severely disabled children, helping them to find a place in a world not made for them. Step by step, through the use of all kinds of sounds, Fasser establishes a dialogue with the children and dramatically improves their abilities of expression and perception.