Nebel
A station in thick fog, tracks that disappear into the white mist and a figure, waiting. In between patches of mist a fox appears, looking for a scent in the wind. And then: bluster, shimmer, silence. And more fog. Views of nature merge with brief encounters. People living in their own worlds: an astronomer, a musician, a stableman. All are driven by their quiet longing to make contact, to not feel alone, to gaze into openness. Far from providing explanations, the film tries instead to help us perceive our inner hum, reaching out for an emptiness that cannot be grasped.