My Honeymoon
In 2013, 11'600 asylum seekers, most of them Syrians, arrived in Bulgaria, one of the poorest countries of the European Union. The director's friends and family gave her funds so she brought them food and useful items during a trip to Sofia. This is how she briefly met Berivan and improvised the film in less than an hour.