Miss Attinghausen
Attinghausen, a small village in the Swiss canton of Uri – and the location of a slightly different beauty pageant. Passionate cow farmers Killian Huwyler and the brothers Theo and Toni Kempf polish their livestock to the nines, because only one of them can win the most coveted title of Miss Attinghausen.