Miséricorde
Thomas, a European, has come to Québec for some recreational fishing on his own. He then embarks on the road leading to the north of Canada, chasing after a black truck that killed the son of a young Amerindian woman. This Swiss cop in exile wants justice to be done. He has, however, other reasons for wanting to do the right thing.