Messages dans l'air
A young woman lives alone with her cat in a small town. The two are complete opposites: whereas the woman is good-hearted and benevolent, the cat is a hunter-killer type. The young woman has a secret: she is in love with her neighbour, a boxer. Thanks to her cat’s adventures, she will have closer contact with her love.