Megamall
In a world of escalators, figures pursue their desire to consume in a given rhythm. One of the figures is sucked in at the end of an escalator and finds itself in a quiet, weightless room, where it joins the playing figures. Meanwhile, the escalator world is thrown into confusion by a chips-mad dog. When the dog is also sucked in by an escalator, a power struggle between the two worlds begins.