Maye et fils
In his hospital bed, an old man close to his 90s is visited by his son on a daily basis. They discuss their work as winemakers, in a family business started by the father more than 50 years earlier. The grandson joins them with his camera, and captures the intimate moments that, until now, they never had taken the time to share together.