Ma mère s'appelle Forêt
A young Dutch woman (my mother, filmed by a man in love). A little redhead (me, filmed by my father). Boys (my brothers). And through the images of flowers, animals and rallies (super 8s that were found): A chalet (Switzerland), dikes (the Netherlands). And my memories, childhood, teenage years mixed up with the history of women (of my family).