Lovecut
Six teenagers in Vienna, three stories that are subtly interweaved. A film about identity, love and sexuality in a digital society, that offers many possibilities, as well as extreme challenges. What we observe is a snapshot, an excerpt from their lives. An attempt to better understand the bold youth of our time as well as the society we live in.