Letzte Nacht
After partying together for a night, four female friends and four male friends meet among themselves. The previous evening is reconstructed simultaneously in both groups and gradually takes shape. The mood is boisterous until it becomes clear that a line was crossed last night. In both groups, questions arise around guilt, responsibility and consent.