Le défilé
A group of high school students meet to participate in the national parade with their school. A student is bullied by the teacher because of her nationality. The students react, defend their classmate and the conflict becomes intense. To avoid the consequences, they run away to a nearby hill and spend the rest of the day there. Up there, they seem to have forgotten their anxieties and problems, as if they were in another world.