Le Gap
End of the day, on a Swiss train. Yalini, a Tamil-Swiss woman, receives a call from her parents. The conversation becomes sensitive and tense, one of the passengers approaches her and expresses annoyance that she's speaking very loudly. Yalini faces two worlds that do not understand her.