Lah gah
A dive into sunny childhood memories, when a girl is singing and cooking with its father. An intimate moment, so simple. But they’re swept along by the wafting mass of dough into the emotional depths of loss and disappearance; Helpless, the child is trying to grasp what is not tangible.