La vive allure
Chiara, 30 and fairly reserved, works as an editor. Following a boozy evening, her car swerves in a tunnel. When she awakens at home with a plaster on her temple, she has no recollection of the events. In order to be able to reconstruct the happenings, she begs the policeman who was on the scene to tell her what happened.