La sève
In an old and isolated country house, 12-year-old Lena lives alone with her mother. From her refuge in a tree, she sees her older sister, Marie, and her future husband, Eloi, arriving for a week-end with the family. Gradually, Lena will develop a fascination for Eloi and will try to attract him into her tree.