La gravidité
Laurianne is waiting for her work colleague to pick her up – and for the result of her pregnancy test. While she tries to cope with her everyday life, she starts to struggle. Not with the decision of what to do, but with this responsibility that her body brings with it. And the question of how alone she is with it.