La dérive des continents (au sud)
Nathalie Adler is on a mission for the EU in Sicily. She organizes the next visit of Macron and Merkel to a migrant camp. Their presence has a high symbolic value to show that everything is under control. But who still wants to believe in this European family on the verge of a nervous breakdown? Probably not Albert, Nathalie’s son, an NGO activist who arrives without warning even though he has been estranged from her for years. Their reunion will be more explosive than this diplomatic trip...