Köpek
An ordinary day in the megacity of Istanbul: Ten-year-old Cemo sells paper tissues in the streets, Hayat is controlled by her husband and transsexual Ebru sells her body. All three have a secret love and they do everything to satisfy their longing, if only for a moment. An authentic, delicate and unsettling story about love, death and the Turkish society at the beginning of the 21st century.